יולדת - כל מה שיולדת צריכה

לקראת הלידה לפעמים עולות שאלות וחששות, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את הקורסים, הסדנאות ותוכניות הליווי המתאימות לך ולצרכיך המיוחדים ביותר בתקופת ההיריון והלידה.

כאן, באתר שלנו, אנו מציעים מגוון של תוכניות ושירותים שיסייעו לך להתכונן ולהתמצא בעולם המרתק של הלידה וההכנה לה כדי שתהייה לך חווית ליידה חלקה ונעימה עד כמה שניתן ♥

קורס הכנה ללידה:

הקורס הכנה ללידה שלנו הוא אפשרות מושלמת לזוגות שרוצים להתכונן ללידה בצורה מקצועית ומעמיקה. הקורס כולל שיעורים על תהליכי הלידה, תרומת הפרטנר, אופציות לטיפול טבעי וכלים להתמודדות עם כלל האספקטים שבהריון והלידה.

מלווה מקצועית ללידה:

המלווה ללידה שלנו היא מקצוענית מנוסה שתסייע לך בכל התהליכים שבין ההריון ועד ללידה עצמה. היא תהיה לצדך לסייע בצרכיך הפיזיולוגיים והרגשיים ותספק לך ייעוץ מקצועי ותמיכה רגשית.

מלווה מקצועית ללידה:

המלווה ללידה שלנו היא מקצוענית מנוסה שתסייע לך בכל התהליכים שבין ההריון ועד ללידה עצמה. היא תהיה לצדך לסייע בצרכיך הפיזיולוגיים והרגשיים ותספק לך ייעוץ מקצועי ותמיכה רגשית.

יועצת לידה אישית:

אנחנו מציעים שירותי יועצת לידה אישית שתהייה לך זמינה וקשובה בכדי לענות ולהתמודד עם כל השאלות והצרכים שבדרך. יועצת לידה מנוסה תוכל להיות לך כאן לתת תמיכה ולהנחותך בכל השלבים של ההריון והלידה.

בנוסף לכלל השירותים הנ"ל, אנחנו מספקים מגוון מאמרים ומדריכים בחינם בנושאים שונים הקשורים להריון וללידה. בכל מקום בו תבחרי להתמודד עם התהליכים המרתקים האלו, אנחנו כאן לתמיכה ולהכוונה. אל תהססי לפנות אלינו ולשאול שאלות או לקבוע פגישה אישית כדי לקבל את העזרה והתמיכה שאת מחפשת.

תהליך הלידה

מה קורה לגוף בהריון וכיצד הוא משתנה במהלך הלידה? מהם הסימנים המבשרים את הצירים וכיצד נדע כי מדובר בצירים אמיתיים ולא מדומים. מה צפוי לנו בבית החולים ובחדר הלידה, מתי מקבלים אפידורל ומתי יש צורך בזירוז לידה. מאחר וכל לידה היא שונה לחלוטין, אופי הלידה וחווית הלידה שונים אף הם.

סיבוכים בלידה

חשוב מאוד להיות מודעים לסיבוכים שונים העלולים להתרחש במהלך הלידה. מהי לידה מכשירנית, מתי יש צורך בלידת וואקום, מהו פרא כתפיים ומה קורה כאשר העובר נשאר במנח עכוז? באתר תוכלי למצוא את כל המידע על סיבוכים בלידה, איך אפשר להימנע מהם ומה עושים על מנת להתמודד איתם.

לידה קיסרית

לידה קיסרית, בין אם יזומה ובין אם בחירום, שונה במהותה מלידה וגינאלית. מה קורה בלידה קיסרית? מהו תהליך ההחלמה מניתוח קיסרי וכמה זמן הוא אורך. האם כדאי לבחור מראש ללדת בלידה קיסרית או לתת לטבע לעשות את שלו?

זכויות היולדת

לכל אישה יולדת במדינת ישראל יש זכויות המגיעות לה מתוקף חוק, החל מחופשת לידה, איסור על פיטורין, תשלום מביטוח לאומי על אובדן ימי עבודה ועוד. גם לאבא מגיעות זכויות. בואי ללמוד את כל מה שחשוב לדעת על זכויות הלידה שלך ועל חופשת הלידה.

ככל שתצברי יותר ידע לקראת הלידה, כך תוכלי להכין את הגוף ואת הנפש לקראת היום הגדול. המאמרים שלפניך יאפשרו לך להבין טוב יותר את הדרך לקראת הלידה, את השינויים שעובר הגוף, התרחישים השונים העלולים להתרחש במהלך הלידה וכיצד ניתן להתמודד איתם, וכמובן, גם פרטים טכניים חשובים, כמו זכויותיך לאחר הלידה ורישום שם היילוד.

מאמרים מקצועיים

לידת עכוז

כאשר אומרים את המושג "לידת עכוז" למה מתכוונים? הכוונה היא לכך שרגלי התינוק פונות לכיוון פתח הנרתיק במקום שראש התינוק יופנה לכיוון פתח הנרתיק. אם

לקריאת המאמר »

נוחות וטיפול: היתרונות של שימוש בתוסף בידה במהלך ההריון

הריון הוא מסע יפהפה מלא בציפייה ושמחה, אך הוא גם מביא אתגרים ושינויים ייחודיים לגוף האישה. כאשר אמהות לעתיד מנווטות את השינויים הגופניים הנלווים להריון, מציאת נוחות ושמירה על היגיינה אישית הופכים לעדיפות חיונית. בין שלל הפתרונות הזמינים, תוסף בידה למעמד האסלה מהווה כלי עזר רב ערך, המציע יתרונות ונוחות רבים בתקופה מיוחדת זו.

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!