מתנות מגניבות ליולדת – 4 רעיונות שכדאי לקחת בחשבון

לידה היא חוויה רבת עוצמה ובעצם מתנה משמחת ומרגשת במיוחד. יחד עם זאת נהוג להעניק לאישה שהביאה חיים חדשים לעולם עוד מתנות, ובעמוד זה תמצאו 4 רעיונות שכדאי לקחת בחשבון.

  1. יום כיף בספא

באופן טבעי יום כיף בספא הוא לא מתנה שניתן לממש מיד אחרי הלידה, אבל עצם הידיעה שבעוד מספר שבועות צפוי יום שכולו פינוקים לגוף ולנפש גורם לשמחה ולהכרת תודה – ואפילו מהווה חיזוק ברגעים המאתגרים (שתמיד מגיעים עם תינוק בתחילת החיים). אפשר להסתפק גם בעיסוי ולא ביום כיף שלם, אבל כדאי לוודא שמדובר במקום איכותי מאוד, ושישנה בחירה לגבי סוגי העיסויים כך שהיולדת תוכל למצוא אופציה שהיא מתחברת אליה (אלא אם כן יודעים בוודאות מהו העיסוי האהוב עליה).

  1. בגד גוף לתינוק עם הדפס

הדפסה על בגדי גוף לתינוק מאפשרת ליצור מתנה שהיא גם שימושית וגם אישית. כשבוחרים באופציה הזו, חשוב להקפיד על איכות הבגד עצמו – כך שלתינוק, שמן הסתם לא מודע להדפס, יהיה נוח ונעים. בזכות טכנולוגיות חדשניות ניתן להגיע לרמה גבוהה מאוד של הדפסה, כולל של תמונות עשירות בפרטים, ובנוסף ההדפסים נשמרים היטב גם אחרי כביסות רבות (וכידוע בגדי גוף לתינוקות חובה לכבס לעיתים קרובות).

כשבוחרים הדפס על בגדי גוף לתינוק בדרך כלל מומלץ לשלב תמונה של התינוק עם כיתוב מצחיק – למשל "אופס, הערתי אותך?". אפשר להסתפק רק בכיתוב, כשיש כמובן עוד הרבה מאוד אופציות ("הנסיך של אמא ואבא", "היופי מאמא הכסף מאבא", "מודל 2023" ועוד). אפשרות נוספת היא להעניק ליולדת סט תואם של חולצה עבורה וחולצה לתינוק, או לחילופין חולצה לאב הגאה והנרגש וחולצה לתינוק.

  1. מוצרי טיפוח

אמנם בימים הראשונים אחרי לידה הדבר האחרון שהיולדת חושבת עליו הוא טיפוח, אבל תוך זמן לא רב מתחילה החזרה לשגרת החיים הרגילה, ומן הסתם גם אם טרייה רוצה להיראות במיטבה ולהרגיש מצוין. מארזים שכוללים מוצרי טיפוח עשויים לכלול תכשירים גם לתינוק או לתינוקת ובכך להקל על הטיפול בהם. לדוגמה, ערכה שיש בה גם אל סבון איכותי, גם קרם פנים משובח, גם מסכת בד מועשרת בחומרים טבעיים וגם משחת החתלה. ניתן גם לשלב בין מארז של מוצרי טיפוח עם הדפסה על בגדי גוף לתינוקות.

  1. טרמפולינה / אוניברסיטה

קטגוריה אחרת של מתנות ליולדת היא מוצרים שעוזרים לגדל את הרך הנולד. בקטגוריה זו יש כמובן שפע אפשרויות, כך שקל למדי למצוא מתנה בכל תקציב נתון. המתנות המושקעות יותר הן טרמפולינה שתורמת להתפתחות של התינוקות (ומספקת לאמא המותשת הפוגה הכרחית) ומשטח פעילות שמוכר גם בשם אוניברסיטה (ותורם גם הוא כמובן להתפתחות התינוק או התינוקת). אפשרויות נוספות הן מנשא נוח שמאפשר טיולים עם התינוק גם בלי עגלה וכשהידיים פנויות, תיק מסוגנן לעגלה וסלקל.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!