חברתך הקרובה בהיריון? כך תוכלי להיות שם בשבילה

תקופה מרגשת ומבלבלת

מזל טוב! חברתך הקרובה בהיריון, וההתרגשות בשיאה. בואו של ילד לעולם, במיוחד אם מדובר בילד ראשון (אבל לא רק), היא עניין מרגש ומשמעותי במיוחד. ההתרגשות מורגשת כמובן באוויר, אבל גם אי אפשר להתעלם מהבלבול, ההורמונים והלחץ שמלווה את ההורים ובמיוחד את האם לעתיד. במידה וחברתך הקרובה בהיריון, חשוב שתהיי שם לצידה ותזכירי לה שהיא לא לבד ושכולם אוהבים אותה ושם איתה בשביל לעזור לה. על אף ההתרגשות שמלווה להיריון, מדובר בתקופה שעשויה להיות מורכבת עבור נשים רבות, ולכן, חשוב לעבור אותה בליווי של אנשים קרובים. בשביל לעשות לך קצת סדר, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לתמוך את חברתך בזמן ההיריון.

הפתיעי אותה במתנה מהלב

מתנות הן תמיד דרך מקסימה לעשות שמח, והדבר כמובן לא שונה כשמדובר בהיריון. תוכלי להעניק לחברתך מתנה להיריון שנוגעת לתינוק לעתיד, לאישיות המיוחדת שלה או לקשר האישי שלכן שחיזקתן במרוצת הזמן. רבים נוהגים להעניק לכבוד היריון מתנות לתינוק כמו ביגוד, משחק או צעצוע אבל חשוב לזכור שלא מדובר באפשרות היחידה. ישנם מקרים בהם ההורים כבר מוצפים במתנות מעל ומעבר, או שנשארו להם פריטים שימושיים מהילדים הקודמים. לפעמים דווקא בעת ההיריון, האמא תשמח להרגיש בכל זאת את תחומי העניין שלה ולכן גם מתנה כמו ספר יכולה להתאים.

צאי איתה לבלות מידי פעם

בתקופת ההיריון עמוסת הבדיקות והלחץ, חשוב עדיין לעשות קצת כיף. הזמיני את חברתך לצאת איתך למסעדה שאתן אוהבות, לשוטט בחיק הטבע ולעשות מידי פעם דברים שוברי שגרה. מדובר בדרך מקסימה קצת לנער אותה מהלחץ שהיא כנראה נמצאת בו ולהזכיר לה את הדברים שהיא כל כך אוהבת ותמשיך לאהוב גם בבואו של התינוק החמוד שלה לעולם.

בבוא היום – בקרי אותה בבית החולים

בבוא היום, חשוב כמובן שתבקרי אותה בבית החולים ותעזרי לה בכל מה שרק צריך. תביאי לה בלונים או זר פרחים, תשקי את העציצים בבית במידת הצורך ובעיקר – תהיי שם בשבילה ותארחי לה חברה במידה ותהיה מעוניינת בכך. מדובר בשעות מרגשות במיוחד אבל כאלה שגם עשויות להתיש את היולדת ולכן, חשוב לעזור לה כמה שרק אפשר.

וכמובן – תשאלי לשלומה

ואולי הכי חשוב – תתענייני. להיות אמא טרייה או אמא לעתיד זה אף פעם לא עניין פשוט. ההתרגשות כמובן נמצאת שם, אך לצידה נמצאות גם תחושות מגוונות רבות וגם חששות רבים. לכן, הדבר אולי הטוב ביותר שתוכלי לעשות יהיה פשוט לשאול את חברתך לשלומה. תתענייני, תשאלי ותתקפי את רגשותיה. באופן כזה – היא תרגיש את התמיכה שכל כך מגיעה לה. בהצלחה!

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!