ביטוח נסיעות לנשים בהריון – השוואת מחירים

ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון; מה חשוב לדעת, כמה יעלה ומהן ההגבלות? – קראי כאן. 

בעוד כי רוב חברות הביטוח מאפשרות לנשים בהריון (בשליש ה-1 וה-2) לטוס מבלי לרכוש הרחבות מיוחדות, חלק מהנשים עדיין בוחרות להרחיב את פוליסת ביטוח הנסיעות שלהן. רגע לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון, אנו ממליצים לעבור על המדריך המזורז הבא שריכזנו כאן.

בשלב הראשון של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון, חשוב לערוך השוואת מחירים. אנו נגיע לדבר על כך בהמשך המדריך, אבל קודם חשוב שנציין כמה יתרונות מהותיים בפעולה הזו של השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל:

  1. מחירים: תוכלו לקבל 3 הצעות מחירים תחרותיות מחברות הביטוח המובילות בארץ. 
  2. חוות דעת: במהלך השוואת מחירי ביטוח נסיעות, תוכלו לסקור ביקורות וחוות דעת. 
  3. אונליין: התהליך מתבצע אונליין, במהירות וביעילות רבה, מה שחוסך זמן יקר. 
  4. שירות וכיסוי: תוכלו לבחון מקרוב את סוגי השירותים והכיסויים בחברות הביטוח השונות. 

נשים בהריון צריכות ביטוח נסיעות עם הרחבה? 

נקדים ונאמר שבכל חברת ביטוח בישראל, התנאים, הקריטריונים והכללים משתנים כאשר מדובר על נשים בהריון, אנשים עם צרכים ספציפיים, מבוטחים עם מחלות רקע ועוד. על עוד ההיריון תקין ולא ידועות בעיות אצל האם או אצל העובר, בד"כ לא יהיה צורך לרכוש הרחבות מיוחדות לנשים בהריון. בכל זאת, חשוב לבדוק לפני תשלום כדי לוודא זאת. 

במקרים בהם האישה מעוניינת לטוס לחו"ל במהלך השליש האחרון להריונה, חשוב לבחון כל מקרה לגופו בצמוד להמלצות רפואיות. באופן כללי, רוב חברות הביטוח מאפשרות רכישת הרחבות עד שבוע 32 בלבד. בכל מקרה, קחי בחשבון שבשלבים האלה כבר תהיי עייפה ותרגישי כבדות, ככה שטיסה בשלבי הריון אלו לא תהיה מומלצת בכל אופן. 

 

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון – כמה עולה?

אם את לקראת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון (בשליש הראשון או השני), המחירים יכולים לנוע בין כמה עשרות שקלים בודדים ליום ועד מאות שקלים בודדים במקרים מסוימים. לכן חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לך מצד אחד לחסוך כסף, ומצד שני, למצוא את חברת הביטוח הנכונה לך ביותר.

בעת קביעת המחיר של הפוליסה, חברת הביטוח תיקח בחשבון את ההיבטים הבאים:

  • היסטוריה של לידה מוקדמת. 
  • מצבים של הריון מרובה עוברים. 
  • מצבים אחרים שמגדירים ומאפיינים הריון בסיכון. 
  • בעיות בריאותיות בהיסטוריה המשפחתית.

לסיכום, מחיר הפוליסה ייקבע בהתאם להיבטים הנ"ל, אך גם בהתאם לסוגי הכיסויים הנדרשים. למשל, פוליסות מסוימות יכולות לכלול ייעוץ ובדיקת רופא נשים, בעוד שפוליסות אחרות יכללו אפילו הטסה לישראל במקרה הצורך. כאשר תדעי במדויק מה הצרכים שלך מצריכים, תוכלי לדעת בצורה קונקרטית את מחיר הפוליסה.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!