תווי שי ליולדת – מתנה שכל יולדת תשמח לקבל


כאשר אישה הקרובה לכם הופכת לאם, או מרחיבה משפחה קיימת, אתם מעוניינים להשתתף יחד איתה בשמחה. אחת הדרכיםתווי שי ליולדת - מתנה שכל יולדת תשמח לקבל המובנות מאליהן לעשות זאת היא באמצעות מתנה, שתראה לה שאתם חושבים עליה ומעוניינים לפנק אותה אחרי החודשים הלא פשוטים שעברה, ולקראת פרק חדש ומרגש בחיים שלה.
אלא שבחירת המתנה אינה משימה פשוטה, במיוחד אם אתם רוצים "לקלוע" ולספק מתנה שהאישה תאהב ותראה כשימושית גם יחד. תווי שי ליולדת נכנסים לתמונה בנקודה הזו בדיוק ויכולים להוכיח את עצמם כמתנה אופטימלית בנסיבות המשמחות האלה.

מדוע בעצם לבחור בתווי שי כמתנה ליולדת?

תווי שי ליולדת הם בעלי יתרונות מגוונים, שמסבירים מדוע מדובר ביופי של בחירה. קודם כל, ואולי מעל הכול, הם מעניקים גמישות מלאה באופן המימוש שלהם לאישה המקבלת אותם. הסוגיה הזו דורשת הרחבה, מכיוון שאחת הסכנות עם רכישת מתנות ללידה באופן ה"מסורתי" היא לרכוש דבר מה שלא יהיה שימושי: נניח בגד שאינם מתאים לילד או לילדה, מוצר לחודשים הראשונים בחיי התינוק שכבר יש לאם הטרייה וכן הלאה. כאשר היולדת הממוצעת מבצעת הרבה מאוד רכישות לקראת הלידה ואחריה, וכאשר היא מוצפת במתנות מקרוביה, ממש לא מובן מאליו שתצליחו לספק לה מתנה שהיא צריכה מצד אחד, ושאין לה מהעבר השני. עם תווי הקניה, הבעיה הזו אינה קיימת.

התווים כוללים בתוכם סכום כסף מוגדר לביצוע רכישות בעשרות רבות של רשתות בכל רחבי מדינת ישראל, כך שהיולדת ומשפחתה יוכלו לנצל את התווים כפי שהם רואים לנכון, ומתי שהם מעוניינים בכך (לתווי הקנייה יש כיום תוקף של כמה שנים לפחות). יולדת המעוניינת לרכוש בגדים לתינוק תמצא בתווים חנויות שונות לעשות זאת, בעוד שאחרת תרצה לנצל את התווים בחנויות מוצרי התינוקות המציעות ציוד בסיסי לחודשים הראשונים, רהיטים, משחקים וכן הלאה. יייתכן מאוד שהאישה תרצה לנצל את הכרטיס בחנויות הפארם, בהן היא צפויה לבקר בתדירות גבוהה במיוחד אחרי הלידה. תווי השי מציעים חופש מוחלט למימוש, מה שמגדיל בעשרות מונים את הפונקציונליות של המתנה וגם את שביעות הרצון של מי שמקבל אותה.

חשוב להדגיש שהתמונה של תווי השי ממש לא מסתכמת ברכישות בחנויות. רבים מהכרטיסים כוללים אטרקציות שונות שהכרטיס מקנה, למשל ארוחת בוקר זוגית, ארוחת שף, כרטיס לקולנוע, בילוי בספא או אפילו חופשה בישראל. נשים רבות מעוניינות לנצל את התווים שלהם בדרך מהנה זו, שתעניק להן קצת חופש ואפשרות להתאוורר לקראת התקופה העמוסה הצפויה להן.

תווי שי פותחים חלון לעולם שלם של אפשרויות

כאשר מחליטים לרכוש תווי שי ליולדת, נמצאים בנקודת פתיחה מצוינת. עדיין נדרשות כמה החלטות משלימות, שמגדירות כיצד המתנה תיראה בפועל. יש כיום מותגים שונים של תווי שי, הנבדלים ביניהם באופן המימוש ובאפשרויות הגלומות בו. המלצה מועילה עבור הרוכש היא לעבור על התנאים הכלליים של הכרטיס לפני שמבצעים את ההחלטה, ולנסות לבחון אותו דרך העיניים של היולדת: האם החנויות הכלולות בכרטיס והאטרקציות המוצעות במסגרתו צפויים להתקבל באהבה על ידי האישה? סביר להניח שהתשובה לכך תהיה חד משמעית כן, אבל הבדיקה עדיין נדרשת.

תווי השי, ועל אחת כמה וכמה הכרטיסים הנטענים, מגיעים עם סכומי כסף הגלומים בהם (או לחלופין אטרקציות באותו סדר גודל של מחיר). כמו ברכישה של כל מתנה אחרת, רצוי לחשוב מראש מה סכום הכסף שרוצים להוציא עבור התווים – פונקציה של דרגת הקרבה ליולדת, המצב הכלכלי הנוכחי של הרוכשים ושלל פרמטרים אחרים. אין כאן תשובה חד משמעית, כאשר רק אתם צריכים לדעת כמה אתם מעוניינים להעניק כמתנה עבור היולדת הספציפית.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מילון מושגים – כל מה שיולדת צריכה לדעת לפני ואחרי הלידה

072-3971495
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!