מדוע כדאי להתקין תומך ראש לכסא בטיחות?

על מנת להסיע ילדים ברכב יהיה עליכם להתקין כסא בטיחות מתאים. אך שאלתם את עצמכם איך תוכלו להפוך את כיסא הבטיחות לנוח וידידותי יותר עבורכם ועבורם? הרי הנסיעה ברכב יכולה להתפרס על פני שעות ארוכות, בטח כאשר מחברים את השעות השבועיות. התקנת תומך ראש לכסא בטיחות יכולה להיות הדרך האידיאלית לשדרג את חווית הנסיעה. אנו מדברים על חווית הנסיעה שלכם ההורים, וגם של ילדכם שנמצאים ברכב. כל אחד מהצדדים יכול להרוויח את החלק שלו כאשר מסתכלים על השורה התחתונה. אלה הן הסיבות שהולכות לשכנע אתכם להתקין תוך ראש בכסא הבטיחות ברכב שלכם! אין סיבה שלא תנצלו את היתרונות של המוצר המהפכני הזה.

 

התקנה פשוטה ללא ידע מקדים

אחת מהדאגות של ההורים היא שהם יסתבכו עם התקנת תוך ראש לכסא בטיחות. כל מי שכבר התנסה בהתקנה הזאת יכול לספר עד כמה היא פשוטה וקלה. נדגיש כי אינכם צריכים לרכוש כסא בטיחות מיוחד, תוכלו להשאיר את כסא הבטיחות הקיים. ההתקנה עצמה כל כך פשוטה עד שהיא תיקח לכם דקות ספורות בלבד. תוכלו להוריד את תומך הראש במידת הצורך, וגם להחזיר אותו לאחר מכן. הפעולה עצמה לא לוקחת זמן רב, היא יותר פשוטה מאשר התקנת הכסא עצמו על המושב. אם הצלחתם להתקין את כסא הבטיחות במושב, אין סיבה שלא תצליחו להתקין את תומך הראש.

 

שינה רציפה בזמן הנסיעה

מרבית הילדים נרדמים כאשר הם מצטרפים לנסיעות ארוכות יחד עם הוריהם. השינה ברכב היא לא אידיאלית בלשון המעטה, אך ניתן לשדרג אותה. שדרוג השינה ברכב יעשה באמצעות תומך ראש לכסא בטיחות שישנה את המצב. במקום להתעורר כל כמה דקות בגלל שהראש נשמט כלפי מטה יהיה ניתן לקבע אותו. התזוזות ברכב לא ישפיעו על חווית השינה, היא תהפוך להיות חוויה טובה ונעימה. הילדים יוכלו לישון שינה רציפה, לא משנה כמה זמן נמשכת הנסיעה עצמה. זוהי יכולה להיות נסיעה קצרה או נסיעה ארוכה של כמה שעות. מבחינתכם ההורים טוב שהילדים ישנים, ולא מסיחים את דעתכם.

 

תתעסקו עם מה שקורה בכביש

כל הורה שנוסע עם ילדיו ברכב יכול לספר על המציאות המורכבת הזאת. מצד אחד צריך לראות מה קורה בכביש, לא תמיד הנסיעה תהיה פשוטה וקלה. מצד שני יש חשיבות לפקח על הילדים, לראות כי הכל בסדר איתם כל הזמן. עם תומך ראש לכסא בטיחות הדאגה לילדים תהיה הרבה פחות משמעותית. זה לא אומר שלא תדאגו לילדים בכלל, אך כן תוכלו להתרכז יותר במה שקורה בכביש. תומך הראש ימנע בעיות שקשורות לילדים, הם גם ככל הנראה יירדמו במהרה. בזמן שכל תשומת הלב שלכם תהיה ברכבים האחרים ובכל משתמשי הדרך שנמצאים יחד אתכם. 

072-3971495
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!